U organizaciji Zavoda za javno zdravstvo Međimurske županije u subotu 9.3.2013. godine u Čakovcu je održana Javna kampanja posvećena antibioticima. To je jedno u nizu događanja koja su se tijekom mjeseca siječnja , veljače i ožujka održavala u hrvatskim gradovima Rijeci, Zagrebu, Splitu i Osijeku u sklopu Javno edukativne kampanje o ispravnoj uporabi antibiotika, a podržana od Ministarstva zdravlja RH, Interdisciplinarne sekcije za kontrolu rezistencije na antibiotike (ISKRA), Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, Fakultetskog odbora svih studentata Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci (FOSS-MedRi) te Studentskog zbora Sveučilišta u Rijeci.
Cilj te akcije je osvještavanje građana o važnosti antibiotika i njihove mudre upotrebe.
U kampanji su sudjelovali profesorice i studenti Medicinskog fakulteta u Rijeci, liječnice Zavoda za javno zdravstvo Međimurske županije i liječnici drugih zdravstvenih ustanova u Međimurju, a među njima posebno bih istaknuli Zavod za hitnu medicinsku pomoć, liječnici pripravnici, magistre farmacije.
Tom prigodom građanima su podijeljeni letci o pravilnoj upotrebi antibiotika, te prigodni pokloni kao što su sapuni, čokoladice, privjesci sa slikom «Ježića» prepoznatljivog, zaštitnog znaka cijele kampanje posvećene mudroj upotrebi antibiotika.
Posebnu pozornost, osobito najmlađih, plijenio je «pravi Ješko», koji je prilazio djeci i dijelio slikovnicu «Kako je Ješko pobijedio prehladu?», koju je osmislio Čakovčanin, a sada riječki student medicine Sven Pal.
Tijekom Javne kampanje pridružili su nam se i glumci dramskog studija Dada iz Čakovca, koji su tekst iz slikovnice prilagodili dramskoj predstavi te ju uspješno izveli na premijeri u Čakovcu 21.2.2013.
Iskazan je veliki interes naših sugrađanki i sugrađana, koji su s velikom pažnjom slušali savjete o pravilnoj upotrebi antibiotika, ali i postavljali vrlo zanimljiva i brojna pitanja.
Stječe se dojam da su osvijestili značaj te skupine lijekova, odnosno shvatili i prihvatili odgovornost za njihovu pravilnu upotrebu.
Točniju prosudbu o uspjehu kampanje moći ćemo donijeti tek nakon određene vremenske distance.