Djelatnost za zdravstvenu ekologiju
Rukovoditelj djelatnosti:
Marko Klemenčić, mag.sanit.ing.
GSM: 099-8020730
marko.klemencic@zzjz-ck.hr
Djelatnici:
Mario Jović, dipl.sanit.ing.
GSM: 099-2256125
mario.jovic@zzjz-ck.hr
Radno vrijeme:
Ponedjeljak – petak: 07:00-15:00
Kontakt:
TEL: 040-386-821
FAX: 040-386-845
GSM: 099-8020730
E-mail: ekologija@zzjz-ck.hr
Djelatnost za zdravstvenu ekologiju Zavoda za javno zdravstvo Međimurske županije provodi mjere zaštite zdravlja ljudi vezano uz čimbenike okoliša s potencijalno štetnim djelovanjem. Osnovni zadaci su praćenje, ocjenjivanje, prevencija i korekcija čimbenika okoliša s štetnim djelovanjem, podržavanje aktivnosti kojima se poboljšava kakvoća okoliša, koriste zdravi stilovi života i ohrabruje uporaba zdravih tehnologija. Od svih štetnih čimbenika okoliša onečišćena voda i hrana uzrokuju najveći broj bolesti. Zdravlje čovjeka može se ugroziti direktnom ingestijom vode ili hrane, upotrebom vode za osobnu higijenu, za poljoprivredu, rekreaciju. Hrana se može onečistiti u širokom lancu od sirovina, pripremanja, transporta, skladištenja, distribucije do rukovanja.
U Djelatnosti za zdravstvenu ekologiju provodi se:
- praćenje, proučavanje i ocjenjivanje zdravstvene ispravnosti namirnica, predmeta opće uporabe i pitke vode ( u suradnji s vanjskim ovlaštenim laboratorijem )
- nadzor nad provedbom DDD mjera i izrada Programa mjera
- provođenje Tečajeva za stjecanje osnovnog znanja o zdravstvenoj ispravnosti namirnica i osobnoj higijeni osoba koje rade u proizvodnji i prometu namirnica
Poštovani korisnici usluga Djelatnosti za zdravstvenu ekologiju,
Jedan od najvažnijih ciljeva Djelatnosti je osigurati zadovoljstvo korisnika usluga kvalitetom rada i stoga nam je iznimno važno da korisnici naših usluga budu zadovoljni.
Stručnost, osposobljenost i predanost naših djelatnika omogućava da se u Djelatnosti provode kvalitetne usluge bez pristranosti i razlika. Ponekad postoje situacije kada dolazi do nezadovoljstva i kada Vi kao korisnici naših usluga imate pravo uputiti prigovor (usmeno izraženo nezadovoljstvo) ili pritužbu (pismeno izraženo nezadovoljstvo).
Usmeni prigovor možete uputiti našim djelatnicima na prijemnom šalteru koji će pokušati razgovorom riješiti uzrok Vašeg nezadovoljstva ili ako to nije moguće, uputit će Vas na mogućnost pisane pritužbe.
Pritužbe se zaprimaju:
- Putem Obrasca za pritužbe, pohvale i prijedloge koji je dostupan u Djelatnosti za zdravstvenu ekologiju i na web stranici Zavoda
- Putem elektroničke pošte na mail adresu: ekologija@zzjz-ck.hr
Preuzmite obrazac: Prituzba-pohvala-i-prijedlog-korisnika-usluga.pdf
Djelatnost je dužna odgovoriti potvrdom primitka maila korisniku koji je uputio pritužbu.
Svaka primljena pritužba od korisnika usluga prosljeđuje se voditelju Djelatnosti koji prikuplja potrebne informacije i procjenjuje utemeljenost pritužbe. U slučaju utemeljene pritužbe određuje se daljnje postupanje i o zaključku se obavještava korisnika usluge koji je uputio pritužbu u roku od 15 dana od zaprimanja pritužbe.
U slučaju dodatnih postupaka vezano uz rješavanje pritužbe korisniku usluga se, ako je potrebno, šalje izvještaj o provedbi istih.
Voditelj Djelatnosti
Marko Klemenčić, mag.sanit.ing.
Higijenski minimum
RAD S KOZMETIKOM I U OBJEKTIMA ZA ULJEPŠAVANJE
Higijenski minimum
RAD S HRANOM I U UGOSTITELJSKIM OBJEKTIMA
AKTUALNO
Lakše se diše – bez ambrozije
AMBROZIJA (Ambrosia artemisiifolia, A. elatior) PELUDNE ALERGIJE POSTAJU NOĆNA MORA SVE VEĆEG BROJA GRAĐANA I PRERASTAJU U EPIDEMIJU! Osim štete koju nanosi poljoprivrednim proizvođačima, ambrozija