Djelatnost za nemedicinske poslove
Voditelj Djelatnosti
Irena Levačić, dipl.iur.
Tel. 040/386-828
e-mail: pravna@zzjz-ck.hr
Voditelj računovodstva i financija
Martina Srnec, mag. oec.
Tel. 040/386-835
e-mail: financije@zzjz-ck.hr
Salda kontno i materijalno knjigovodstvo, fakturiranje i blagajna
Tina Plevnjak, ekon.tehničar
Tel. 040/386-826
e-mail: fakturiranje@zzjz-ck.hr
Dora Grabar, upravni referent
Tel. 040/386-826
e-mail: racunovodstvo@zzjz-ck.hr
Ljudski resursi i obračun plaća
Tihana Međimurec Kolenić, oec.
Tel. 040/386-825
e-mail: ljudskiresursi@zzjz-ck.hr
Stručni suradnik za javnu nabavu
Kristina Cvetković, oec.
Tel. 040/386-826
e-mail: nabava@zzjz-ck.hr
Stručnjak zaštite na radu
Željko Kofjač dipl.ing.sig.
Tel: 099 497 1514
e-mail: znr@zzjz-ck.hr
Služba obavlja:
- pravne i kadrovske poslove
- tehničke i opće poslove
- financijske, računovodstvene i knjigovodstvene poslove
- poslove planiranja i analiziranja
- poslove javne nabave
- poslove zaštite na radu
- poslove arhiviranja gradiva
- poslove vezane uz pravo na pristup informacijama
OIB: 21616787735
Poslovni račun – IBAN: HR8323400091116013999
Privredna banka Zagreb d.d.
Poštovani korisnici usluga Djelatnosti za nemedicinske poslove,
Jedan od najvažnijih ciljeva Djelatnosti je osigurati zadovoljstvo korisnika usluga kvalitetom rada i stoga nam je iznimno važno da korisnici naših usluga budu zadovoljni.
Stručnost, osposobljenost i predanost naših djelatnika omogućava da se u Djelatnosti provode kvalitetne usluge bez pristranosti i razlika. Ponekad postoje situacije kada dolazi do nezadovoljstva i kada Vi kao korisnici naših usluga imate pravo uputiti prigovor (usmeno izraženo nezadovoljstvo) ili pritužbu (pismeno izraženo nezadovoljstvo).
Usmeni prigovor možete uputiti našim djelatnicima na prijemnom šalteru koji će pokušati razgovorom riješiti uzrok Vašeg nezadovoljstva ili ako to nije moguće, uputit će Vas na mogućnost pisane pritužbe.
Pritužbe se zaprimaju:
- Putem Obrasca za pritužbe, pohvale i prijedloge koji je dostupan u Djelatnosti za nemedicinske poslove i na web stranici Zavoda.
- Putem elektroničke pošte na mail adresu: pravna@zzjz-ck.hr
Preuzmite obrazac: Prituzba-pohvala-i-prijedlog-korisnika-usluga.pdf
Djelatnost je dužna odgovoriti potvrdom primitka maila korisniku koji je uputio pritužbu.
Svaka primljena pritužba od korisnika usluga prosljeđuje se voditelju Djelatnosti koji prikuplja potrebne informacije i procjenjuje utemeljenost pritužbe. U slučaju utemeljene pritužbe određuje se daljnje postupanje i o zaključku se obavještava korisnika usluge koji je uputio pritužbu u roku od 15 dana od zaprimanja pritužbe.
U slučaju dodatnih postupaka vezano uz rješavanje pritužbe korisniku usluga se, ako je potrebno, šalje izvještaj o provedbi istih.
Voditeljica Djelatnosti
Irena Levačić, dipl.iur.
Pritužbe, pohvale i prijedlog korisnika – Online obrazac